10 aranyszabály a tökéletes hírlevél felépítéséhez.
1.Tárgy: rövid és lényegre törő pl.: Tekintse meg tavaszi ajánlatainkat! Vagy 50% kedvezmény minden pulóverre!
2.Bevezetés: világos tartalom, jó sztori.
3.Felépítés: tömör főcímek, amik felkeltik az érdeklődést, de mégis rövid és pontos.
4.Alcímek: A hosszabb szövegek egyértelműen és jól olvashatóan.
5.Képek: Érzelmeket ébresztenek – borító- és termékképek használata.
6.Gombok: Feltűnőek és különösen jól használhatóak a vásárlásra való felhívásra.
7.Linkek: Landing oldalak vagy közvetlenül a termékre irányítva
8.Felhasználóbarát, rövid mondatok: így a hírlevél a mobil eszközökön is jól olvasható.
9.Hírlevél-dizájn: Írás, logó, színek és a megjelenés együttese egy felismerhető értékkel bír, de mégis jól olvasható.
10.Egy hírlevél felépítése és megjelenése majdnem ugyanolyan fontos, mint a tartalma. Mivel egy nem kellőképpen vonzó hírlevél ugyanolyan gyorsan törlésre kerül, mint egy avaros felépítésű vagy homályos témájú hírlevél.
Latest posts by Településinfó Admin (see all)
- Újabb úriember keres „üzlettársat”, ingyen fejlesztőt konkrétumok nélkül - 2023.05.01., hétfő
- Minta: Megállapodás a munkabér készpénzben történő megfizetéséről - 2023.02.03., péntek
- Székely Krisztián üzletember? - 2022.09.16., péntek